Header Ads

easy way of disinfection

A Blog Read and Listen With Your Family.,



easy way of disinfection




In this Covid-19 situation you used hand sanitizer and soap for your hand and body but what about your  money bag,back packs,your car key,ATM cards and about your door handle, tables ,chairs,kitchen  tables.If you want to dis infect your equipments ,
there is way ,I love to announce--
Disinfect Covid-19 in a very easy way

 There is a great way to disinfect your money bags, backpacks, car keys and small things.Savlon Surface Disinfectant Spray protects your family by providing an effective germ-kil ,Kills a wide range of virus, bacteria, molds & fungi, Incredibly versatile with a fresh & pleasant smell. 

Can be used on a wide variety of hard and soft surfaces around your home. Kills 99.99% germs around the home including antibiotic resistant germs.

Disinfect high-traffic surfaces such as Tables, Door Knobs, Chairs, keys, packages etc with one easy spray.Directions for use: Shake can well and spray on surface to disinfect. Allow to air dry. No need to wip.

Because I am a store keeper by profession, thats why i am writting here expire date of the products ,please you check it.

Best Before: 05 Jan 2022

BUY NOW-- Rs/- ₹ 159.00



খুব সোজা উপায় আপনার জিনিস গুলো ডিসিনফেক্শন করুন 



এই কোভিড -১৯ পরিস্থিতিতে  আপনি আপনার হাত এবং শরীরের জন্য হ্যান্ড স্যানিটাইজার এবং সাবান ব্যবহার করেছেন। তবে আপনার মানি ব্যাগ, ব্যাক প্যাকগুলি, আপনার গাড়ির চাবি, এটিএম কার্ড এবং আপনার দরজার হ্যান্ডেল, টেবিল, চেয়ার, রান্নাঘরের টেবিলের কী আছে you আপনি যদি অক্ষম করতে চান আপনার সরঞ্জাম সংক্রামিত,


উপায় আছে, আমি ঘোষণা করতে পছন্দ করি -
আপনার মানি ব্যাগ, ব্যাকপ্যাকস, গাড়ির চাবি এবং ছোট ছোট জিনিসগুলি জীবাণুমুক্ত করার একটি দুর্দান্ত উপায় রয়েছে av একটি তাজা এবং মনোরম গন্ধ।

আপনার বাড়ির ভেতরের বিভিন্ন ধরণের শক্ত এবং নরম বস্তু গুলিতে ব্যবহার করা যেতে পারে। অ্যান্টিবায়োটিক প্রতিরোধী জীবাণু সহ বাড়ির চারপাশে 99.99% জীবাণু হত্যা করে।


একটি সহজ স্প্রে সহ টেবিল, ডোর নোবস, চেয়ার, কী, প্যাকেজ ইত্যাদির মতো জিনিস গুলিকে   জীবাণুমুক্ত করুন।  ব্যবহারের নিয়ম খুব সোজা ,বোতল তা  ঝাঁকুনি  দিন ,তারপর জীবাণুমুক্ত করার জন্য জায়গাটা তে  ভালভাবে স্প্রে করতে পারেন । শুকনো হতে  দিন। মুছার দরকার নেই।



 যেহেতু আমি পেশায় একজন স্টোর রক্ষক, তাই আমি কেন এখানে লিখছি পণ্যগুলির মেয়াদ শেষ হওয়ার তারিখ, দয়া করে আপনি এটি পরীক্ষা করে দেখুন।
Best Before: 05 Jan 2022


No comments

Powered by Blogger.